hejsvejs :)

INom kort kommer ett kort på dagens outfit, hade tänkt börja med det ;)
idag va jag i skolan från 11 till 3 ungefär, vi är ju lediga (eller har lektionsfria xD haha) dagar på onsdager så jag kunde bestämma mitt schema lite själv :D Har bara pluggat matte idag dock, lite svårt att vara koncentrerad men jag gjorde iaf färdigt matten :D sen efter skolan så va jag och träna, gåt grattis iochmed skolan :D När jag va på väg hem fick jag ett sms av mina kära kompisar, så drog dom med meg på bio, vi såg THE UGLY TRUTH, skit bra film, rekomenderas verkligen! :) nu ska jag leta lite information om thanksgivin för den som vill veta, ha det bra :D puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0