gud va jag är dålig på att uppdatera!

Måste försöka bättra mig på denna punkten, höhö! eller va säger d stella? haha, de har bara varit våldigt mkt i skolan och allt sånt nu, mne de ska man inte skylla på !  fy hanna,
Nu ska vi prata roligare saker, imon är det fredag :) då ska jag hem tilll en kompis och ha de mysigt, de tror jag blir kul! men nu ropar mamma att jag ska gå och lägga mig, det är ju en dag imon också :) haha, så gonatt på er!


AAHH VA JAG VILL TILLBAKA TILL SOMMAREN, TILL KVÄLLARNA PÅ BERGEN MED ALLA KOMPISAR; TILL LÅNGA DAGAR PÅ STRANDEN ELLER MED BÅTEN, TILL SOMMARREGNET SOM ÄR SÅ VARMT SÅ MAN KAN VARA UTE IAF!  ÅH GE MIG VINTER SEN VILL JAG TILLBAKA TILL SOMMAR!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0