december

Nu är vi i inne i den månad jag ÄLSKAR på året. Har gått omkring med ett stort leende på läpparna idag, först visste jag inte varför sen kom jag på att gå upp och få risgrynsgröt för sörsta gången på 11 månader, sätta sig i soffan och kollla på julkalendern, öppna cholkadkalendern och få en liiiten cholkad bit, gå ut genom dörren och se grannen stå där och skrapa bilrutan, det är det som gör mig lycklig! Sen kan det vara att jag her ett litet litet pirr i magen, om 5 dagar fyller jag år, om 8 skoldagar slutar skolan, om 23 dagar är det julafton, och om 30 dagar börjar 2010. Jag har mkt att se fram emot men också mycket fina minnen som den här årstiden väcker! ÅÅHH va jag ör glad i JULEN!



Ingen aning va det blir för bild haha

jag har varit väldigt dålig på att lägga upp bilder, så nu får ni den första bilden som las in på den här datan, ingen aning va det blir för ngt men skit samma:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0